-
نمایندگی ترموود بالتی رویال در تهران
دوشنبه 28 خرداد 1397 13:02
درباره شرکت رهاورد چوب یکی از بهترین های صنعت ساختمانی شرکت رهاورد چوب می باشد که در ادامه به شرح وظایف و ویژگی های این شرکت می پردازیم .لطفا تا پایان متن ما راهمراهی کنید. شرکت رهاورد چوب یکی از تامین کنندگان صنعت ساختمان می باشد . این شرکت یکی از بزرگترین وارد کنندگانترموود برای چوب نمای ساختمان،دکوراسیون داخلی و...
-
کیفیت محصول در بازاریابی
پنجشنبه 21 دی 1396 00:14
خریدهای بازاریابی بر اساس کیفیت در بازاریابی و در آینده محصولات ب اساس کیفیت ارائه داده میشود و این اصل بسیار مهم است در بازاریابی و فروش در آینده راه کارهای قبلی در مورد محصولات وجود ندارد و کنار گذاشته میشوند. در آینده نزدیک خرید بر مبنای دلیل صورت خواهد گرفت نه تبلیغ. اگر یک محصول فقط در صورتی فروش خواهد داشت که...
-
بازاریابی محتوا و هدفمندی
چهارشنبه 20 دی 1396 23:20
ایجاد وسیله ایی در هدفمندی بازاریابی محتوا بهتر است به این نکته در بازاریابی توجه کنید و آن این است که ازجمله استراتژی بازاریابی محتوایی این است که کسانی که مشغول ار هستند باید بدانند که هرکدام چه برنامه و هدفی را دنبا میکنند پس ضروریست که وسیله ای فراهم کنید تا مطمئن باشید همه اعضا با دستور العمل و هدف مشترکی کار می...
-
اهمیت بازاریابی احساسی
چهارشنبه 20 دی 1396 22:34
معرفی و شناخت بازاریابی احساسی در این مطلب شما را با نوعی از بازاریابی که بسیار جالب و کاربردی است و مورد اهمیت بسیاری از افراد میباشد میپردازیم این نوع بازاریابی بسیار زیاد در بازاریابی و فروش موثر و مهم شناخته شده است. به این صورت است که ضمیر ناخودآگاه مخاطبین خود را تحت تاثیر قرار می دهد باعث به وجود آمدن حس...
-
شناخت و بررسی محرک های احساسی در بازاریابی
چهارشنبه 20 دی 1396 21:51
شناسایی و توجه محرک های احساسی دربازاریابی سعی کنید در کسب و کار خود یک سری از عوامل را در نظر بگیرید و با دقت به آن توجه کنید این اقدامات به این شکل هستند که به اطراف و عواملی که احساسات را تعیین میکند توجه کنید و شناسایی کنید. به عنوان مثال می توانید اتاقی که در آن هستید را بررسی کنید، به افراد آن اتاق توجه کنید و...
-
برند جدید در بازار
یکشنبه 3 دی 1396 14:32
تمایل مشتری به محصولات جدید در کسب و کارتان روی یک محصول مانور ندهید محصولات باید جدیدتر و به روزتر شوند تا مشتریان از آنها لذت ببرند زمانی که یک محصول در بازار دارید و مدت آن زیاد گذشته است . و برای مصرف کننده عادیمی شود تمایل دارد که برندهای دیگر را نیز امتحان نماید ، ترویج فروش می تواند مشتری را وادار به امتحان...
-
کسب رتبه در کار
یکشنبه 3 دی 1396 13:30
هدف و رسیدن به موفقیت در کسب و کار نکته ی قابل توجهی در این مطلب بیان شده که راز موفقیت در کسب و کار را بیان میکند.باید بدانید که خیلی از شرایط بیرون از کار شما باعث موفقیت و رونق کاری شما میشود. یکی از این موارد مهم و نتایج فقط توسط مشتری ایجاد می شود که به واسطه خرید محصولات و خدمات ما سود را برای کسب و کارمان تضمین...
-
بازاریابی و مدیریت
شنبه 2 دی 1396 15:30
بازارجدید و محصول جدید نکته ایی دیگر که مدیران شرکت به آن بسیار زیاد توجه میکنند در زمینه ی محصولات و بازار است آنها به این شیوه تاکیید دارند که باید بازار خود را گسترش داده و گرم کنند تا سازمان ها برای پیشرفت از بازارهای دیگر استفاده نکنند. در این حالت مدیران کسب و کار استراتژی توسعه بازار را پیش می گیرند که سازمان...
-
راز موفقیت در کسب وکار
شنبه 2 دی 1396 13:38
کسب موفقیت در رضایت مشتری یک گزینه ی مهم که باید در بازاریابی فاکتو رگرفته شود و نیاز به کوشش در این راستامیباشد شناخت کسب و کار و اهمیت آن می باشد در این زمینه باید بدانید که موفقیت امری مهم و اساسی در بازار کار است. تعریف کسب و کار بر اساس قابلیت های موجود آن به جای تعریف آن بر اساس نیازهای موجود بازار، باعث نگرش...
-
بازاریابی و اعتماد مشتری
چهارشنبه 24 آبان 1396 23:19
توجه به مشتری در بازاریابی یکی از اصولیکه در بازاریابی باید رعایت شود . جلب رضایت مشتریان است . این تاثیر زیادی در کسب .کار شما دارد تمام سعی و تلاش خود را برای این کار و کسب مهارت و تخصص در این زمینه بگذارید و همیشه خلاقیت در کار داشته باشید.کسب رضایت مشتری فرآیندی است که نیاز به خلاقیت و نوآوری دارد. در مورد ارائه...
-
نقش کارمند در کسب وکار
پنجشنبه 18 آبان 1396 13:07
اختیار کارمندان در کسب وکار زمانی که در شغلی کار و برنامه ایی را بر عهده ی یک کارمند قرار میدهید باید حتما اختیارات لاز م را به کارمند در زمینه ی کارش بدهید تا بهتر بتواند در انجام مسولیت خد در قبال کارش کوشا و متعهد باشد. زیرا مسئولیت بدون اختیار کارائی را کاهش داده و کارمند رضایت لازم را از انجام عملکرد خود نخواهد...
-
آمار استفاده از سایتها
چهارشنبه 17 آبان 1396 15:15
نتایج بدست آمده از بازدیدکنندگان سایت در هنگام جستجو در سایتها کاربران طبق آمار بدست آمده در حدود 70 درصد از آنها درهنگام پیگیری از سه سایت اول که بالا است را باز میکنند و و مابقی از سایتهای دیگر که در رتبه پایین هستند دیدن میکنند .یعنی از بیست به بعد . ۸۵ درصد از آنها اگر جوابی برای جستجوی خود در بیست نتیجه اول نتایج...
-
نکاتی از ارتباط در بازاریابی
دوشنبه 15 آبان 1396 23:35
نحوه ی ارتباط رسانی به مشتری در کسب وکار شما میتوانید در طراحی سایت خود دقت کنید و آن را به زیبایی بسازید و سعی کنید امکانات لازم برای اطلاع رسانی به مشتریان را در سایت فراهم کنید تا مشتری احساس راحتی و امنیت را داشته باشد. و سعی کنید هر روز در قالب مقالات به مخاطبان خود اطلاعات کاری تان را بدهید و سعی کنید با کلمات...
-
بازاریابی و ایده پردازی
چهارشنبه 10 آبان 1396 00:00
کسب وکار و ایده های جدید اگر ما در زمینه ی خلاقیت در کارمان پیشرفت کنیم یه برتری نسبت به بقیه ی شرکتها و رقیبانمان را داریم باید سعی کنیم ایده ایی جدید و نو را در کارمان ارائه دهیم که دیگران تا به الان انجام نداده باشند.این را بدانید که انجام کارهای خلاقانه شما را به شدت بر سر زبان ها خواهد انداخت و همه بدنبال دریافت...
-
پروسه ی ارتباطات در کسب وکار
شنبه 6 آبان 1396 23:48
شبکه های اجتماعی و ارتباطات شبکه هایی وجود دارند مثل یوتیوب ، فیس بوک ویا اینستاگرام که شبکه های اجتماعی باکمک آنها و حتی تبلیغات توانسته اند پیشرفت بالا و قابل توجهی را داشته باشند . در طی تحقیقاتی که به عمل آمده است و آن در سال 2011، 88 درصد از حجم فعالیت شبکه های اجتماعی برای بحث تبلیغات استفاده می شود در واقع...
-
بازاریابی اجتماعی و هدف آن
پنجشنبه 27 مهر 1396 00:00
ویژگی مهم بازاریابی اجتماعی هدف از وجود بازاریابی اجتماعی در شبکه های اجتماعی این است که رابطه ی بین انسانیت ومحیط زیست را نگه دارد این مهم ترین کار بازاریابی اجتماعی است که بازاریابیهای دیگر در کنار کسب وکار این رسالت اجتماعی واخلاقی را حفظ کنند. مشاوره کسب و کار کمک شایانی در شناسایی مسئولیت های اجتماعی می نماید ....
-
ویژگی اینترنت وبازاریابی
سهشنبه 25 مهر 1396 11:58
اینترنت و گسترش بازاریابی همهمه ایی بازاریابی همهمه ایی وبازاریابی آنلاین با وجود اینترنت توانسته اند شرایط رو برای خود در جایی بزرگتر فراهم سازنند. آنها با تبلیغات وسیع تری در وبلاگ ها توانسته اند مشتری و خواننده را متوجه محصول وبرند خود کنند و اشتیاق وتوجه آنها را بالا ببرند.خوانندگان تجزیه و تحلیل محصول این امکان...
-
نکاتی از بازاریابی انتظار
یکشنبه 16 مهر 1396 01:11
طراحی دربازاریابی انتظار بازاریابی انتظار به مکان و جایگاه و نوع مشتریان بستگی دارد.محدود به اینکه شما منتظرید یا اینکه به تبلیغی توجه میکنید نیست .پس ای نوع بازاریابی همیشه ایده آل نیست .برای اینکه تاثیر بهتری از این بازاریابی انتظاررا ببینید حتما نکات مهم آن را در نظر بگیرید. جامعه وهدف بازاریابی چه کسانی هستند؟ د...
-
روش کار در بازاریابی مستقیم
جمعه 14 مهر 1396 09:53
مفهوم وکار بازاریابی مستقیم بازاریابی مستقیم یک تاکنیک تهاجمی به حساب می آید که با دراختیار داشتن راههای ارتباطی میتواند با مشتریان جدید ارتباط برقرار کند. با درنظر گرفتن جوامع واهداف وتولید میتوان از روشهای ارتباطی مثل تلفن،ایمیل، ملاقاتهایی رودررو، پیامکها وغیره اارتباط را برقرار کرد. بازاریابی مستقیم می تواند در...
-
شناخت بازاریابی چابک
چهارشنبه 12 مهر 1396 00:40
توضیحی در مورد بازاریابی چابک معنای چابک در توانایی وقدرت ومهارت و سریع جواب دادن و در تکامل وسازگاری با هر تغییر محیط بیرونی است.تمام مدیران برای نگه داشتن موفقیت خود در بین سازمان ها وشبکه های دیگر باید از یک چابک استفاده کنند چرا که سازمان مدرن امروزی با فشار فزاینده ای جهت یافتن راههای جدید رقابت کارآمد، در بازار...
-
ایجاد شخصیت زیبا در بازاریابی شبکه ایی
سهشنبه 11 مهر 1396 22:49
شخصیتها در بازاریابی و هیجان مخاطب سخنرانی در مورد برند اصل مهم در بازاریابی نیست و به عنوان تبلیغات و روشی برای جذب نیست و یا راهی برای فروش شما در بازاریابی شبکه ایی نیست .سخنرانی در مورد برن با وجود شخصیتهایی در برند ونویسنده بوجود می آید وزیبا میشود. داستان های خسته کننده خوانندگان را جذب نمی کنند و نمی توانند...
-
ایجاد شخصیت برای زیبایی بازاریابی شبکه ایی
سهشنبه 11 مهر 1396 22:47
شخصیتها در بازاریابی و هیجان مخاطب سخنرانی در مورد برند اصل مهم در بازاریابی نیست و به عنوان تبلیغات و روشی برای جذب نیست و یا راهی برای فروش شما در بازاریابی شبکه ایی نیست .سخنرانی در مورد برن با وجود شخصیتهایی در برند ونویسنده بوجود می آید وزیبا میشود. داستان های خسته کننده خوانندگان را جذب نمی کنند و نمی توانند...
-
شیوه ی بازاریابی به روش چریکی
پنجشنبه 23 شهریور 1396 15:25
استراتژی بازاریابی چریکی استراتژی های بازاریابی چریکی از روش های سنتی پرهیز می کند و در نهایت زمانی که رقابتی در سطح بالا برای توجه جذب مشتری به وجود آید بودجه های بازاریابی را به نحو احسنت استفاده می کند و هدر نمی دهد. بازاریابی چریکی روش های غیر معمول و قابل توجهی باید همراه باشد و با مقایسه با بازاریابی سنتی کم...
-
تاثیرات مشاوره در موفقیت یک سازمان
پنجشنبه 23 شهریور 1396 14:22
مشاوره و مدیریت در موفقیت سازمان مشاوره و مدیریت جزوه جدایی ناپذیر مدیریت است به صورتی که مشاوره و راهنمایی یک مدیر بسیار کارآمد و موثر است و باعث بهبود و افزایش انگیزه های شخصی و گروهی و در نهایت بهبودکارکرد سازمانی می شود کارکنان و مدیران به صورت هر روز با مشکلات زیادی رو به رو خواهند شد که مشاوره صحیح کمک شایانی به...
-
چرخه عمر یک محصول
سهشنبه 14 شهریور 1396 07:15
چرخه ی عمر محصول در هر مرحله از چرخه ی عمر محصول نیازمند یک استراتژی خاص خود می باشد اهمیت نوع برنامه ریزی استراتژیک نقش بسزایی دارد به چهار دوره تقسیم می شود 1- دوره معرفی 2- دوره رشد 3- دوره بلوغ 4- دوره افول مرحله معرفی در عمر محصول هدف مدیران در این مرحله سودآوری نمی باشد برنامه ریزی های گسترده برای بازاریابی از...
-
روش هایی ساده برای کسب اطلاعات در بازاریابی و فروش
یکشنبه 5 شهریور 1396 10:21
استفاده از نشریه ها برای کسب اطلاعات به طور کلی تمامی صاحبان مشاغل به صورت روزانه در جریان اخبار و اطلاعات قرار می گیرند نکته قابل تامل برای بازاریابی و فروش موفق مطالعه مقالات علمی و نشریات تخصصی کسب و کار است عدم توجه به مطالب و مقالات منتشر شده در حیطه کاری خود باعث می شود از بسیاری از راهکارها و اطلاعات مندرج در...
-
شش کلاه برای بازاریابی
چهارشنبه 1 شهریور 1396 02:28
تئوری نقش شش کلاه تفکر پیاده سازی تئوری نقش شش کلاه تفکر پیاده سازی این تئوری می توان موضوعات و مسائل بطور دقیق مورد بررسی و باز بینی قرا رداد و بهترین خروجی ها که منجر به بازاریابی و فروش را برای شرکت و سازمان به ارمغان آورد و بهترین راه حل برای رفع موضوع انتخاب شود معرفی تئوری کلاه قرمز دربازاریابی مدیر بازاریابی به...
-
ظاهر یک مدیر فروش
دوشنبه 30 مرداد 1396 21:42
لباس پوشیدن یک مدیر فروش موفق یکی از موارد بسیار مهمی که در موفقیت یک بازاریاب نقش بسزایی دارد نحوه ی لباس پوشیدن بازاریاب است . درست لباس پوشیدن و متناسب و رعایت آراستگی در پوشش می تواند به شما حس خوب و در نتیجه اعتماد به نفس بازاریاب را بالا برده و بر موفقیت حرفه ای ،حس احترام مشتری برای بازاریاب را نیز به همراه...
-
تبلیغات و محتوای جذاب در شبکه های اجتماعی خیلی مهم است
یکشنبه 29 مرداد 1396 17:24
پست هایی با محتوای ارزشمند و جذاب انتشار دهید برای جذب خریداران باید محتوای منتشر شده از شما در شبکه های اجتماعی جذاب باشد. بیش از ۵۰٪ از خریداران به دنبال اطلاعات محصول و خدمات در شبکههای اجتماعی هستند. محبوبترین نوع محتواهایی که در شبکههای اجتماعی یافت میشوند را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید. تبلیغات خیلی...
-
تحلیل داده های بزرگ در حوزه ی فروش
یکشنبه 29 مرداد 1396 16:48
در حوزه ی فروش داده های بزرگ چه مزیت هایی دارند؟ اکثر سازمان ها وارگانها برای تحلیل داده های خود تحلیلگرانی را استخدام میکنند تا از داده های خود بهترین استفاده را ببرند . این تحلیلگران همگی اهداف مشخصی دارند و طبق قوانین خاصی به تحلیل داده ها می پردازد که در این بخش تعدادی از این عقاید را بر می شمریم: اهداف جمعآوری...