بازاریابی و فروش

درباره فروش و بازاریابی

بازاریابی و فروش

درباره فروش و بازاریابی

بازاریابی و مدیریت

  بازارجدید و محصول جدید 

نکته ایی دیگر که مدیران شرکت به آن بسیار زیاد توجه میکنند در زمینه ی  محصولات و بازار است آنها به این شیوه تاکیید دارند که باید بازار خود را گسترش داده و گرم کنند تا سازمان ها برای پیشرفت از بازارهای دیگر استفاده نکنند. در این حالت مدیران کسب و کار استراتژی توسعه بازار را پیش می گیرند که سازمان ها برای محصولات موجود خود نیاز به ایجاد بازارهای جدید برای تولیدات خود دارند توسعه بازار به واسطه شناخت گروه های مصرف کننده بالقوه در بازار فعلی به صورتبازاریابی آنلاین و یا پیدا کردن شبکه های جدید توزیع در مکان های مختلف جغرافیایی جدید است استراتژی توسعه بازار، از استراتژی توسعه محصولات دامنه اطمینانی بیشتری داشته و ریسک پایینی دارد

به طور کلی ابزار بازاریابی به چند دسته تقسیم می شوند

کالاهای پایه : این نوع از کالاها در مواقع ضروری مورد استفاده قرار می گیرد و مشتریان نیاز دارند در بعضی موارد در کنار آن ها باشند
کالاهای واقعی : بنگاه های اقتصادی باید مولفه ای مشخص مانند رنگ، بسته بندی و برند سازی خود را ارائه کنند
کالاهای حمایتی : این محصولات طیف وسیع و گسترده تری را شامل می شوند مانند کمپین های حفاظت از محیط زیست و نهادهای حمایت مردمی کالاهایی با خاصیت تبدیل نیز وجود دارند که از طرف شرکت ارائه می شود که برای این نوع از محصولات جایزه هایی در نظر گرفته می شود با هدف کسب وفاداری و خرید مجدد مشتریان مدیران کسب و کار به طور کلی به سه سطح از کالاها کالای پایه ، کالای واقعی و کالاهای مورد نیاز تمرکز دارند که کافی ثبت برای جذب مشتریان و کسب وفاداری آنها احتیاج به مولفه های دیگری هست که مشاوره کسب و کار کمک شایانی می توانند در این زمینه به مدیران بکنند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.