بازاریابی و فروش

درباره فروش و بازاریابی

بازاریابی و فروش

درباره فروش و بازاریابی

آمار استفاده از سایتها

در هنگام جستجو در سایتها کاربران طبق آمار بدست آمده در حدود 70 درصد از آنها  درهنگام پیگیری از سه سایت اول که بالا است را باز میکنند و و مابقی از سایتهای دیگر که در رتبه پایین هستند دیدن میکنند .یعنی از بیست به بعد . ۸۵ درصد از آنها اگر جوابی برای جستجوی خود در بیست نتیجه اول نتایج جستجو نیابند, موتور جستجوگر مورد استفاده خود را عوض می کنند. ۳۳ درصد کاربران وب باورند دارند که سایت لیست شده در ابتدای نتایج جستجو، در موضوع جستجو شده سرآمدتر از رقبای خود است و در آن موضوع پیشرو می باشد. آمارهای ارائه شده از بازخورد رفتار کاربران وب پیام بسیار واضحی دارد: وب سایتهای که در رتبه های بالا موتور جسجتو قرار نمی گیرند، بخش اعظمی از مخاطبین و کاربران خود را از دست می دهند . سایت ها می توانند در روز هزاران بازدید کننده داشته باشند اما تعداد مخاطبان آن است که موفقیت یا عدم موفقیت سایت را رقم می زند زیرا مخاطبان هستند که از سایت خرید خود را انجام می دهند امروزه تجارت الکترونیک خود را با مسئله رتبه بندی در موتورهای جستجو هماهنگ کرده است زیرا رتبه های بالاتر مستقیماً به فروش بیشتر، و معرفی بهتر تعبیر می شوند.

سئو چیست؟

سئو یا بهینه سازی سایت (SEO Engine Optimizations) به معنای به کارگیری ترفندها ، روش های و استاندارد سازی های است که در اغلب موارد تاثیر فوق العاده ای در بالا بردن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو را دارند. پیاده سازی یک برنامه موفق بازاریابی با موتورهای جستجوگر (SEO Plan)، بدون یک ساختار و زیربنای مستحکم در خود سایت اصولاً با شکست همراه می باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.