بازاریابی و فروش

درباره فروش و بازاریابی

بازاریابی و فروش

درباره فروش و بازاریابی

بازاریابی و اعتماد مشتری

توجه به مشتری در بازاریابی  

یکی از اصولیکه در بازاریابی باید رعایت شود . جلب رضایت مشتریان است . این تاثیر زیادی در کسب .کار شما دارد تمام سعی و تلاش خود را برای این کار و کسب مهارت و تخصص در این زمینه بگذارید  و همیشه خلاقیت در کار داشته باشید.کسب رضایت مشتری فرآیندی است که نیاز به خلاقیت و نوآوری دارد. در مورد ارائه خدمات این مسئله بیشتر مورد توجه است به این دلیل که خدمات، ملموس و قابل مقایسه نیست. وقتی شما خدمتی را ارائه می دهید معمولاً بطور دقیق مانند خدماتی است که رقبای این کسب و کارها انجام می دهند و مشتری با این نوع ارائه آشنا است. معمولاً مشتری از ارائه خدمات ناراضی نیست زیرا در ذهنش آنچه که می شناسد و تا به حال دیده را تداعی می کند اما وقتی شما بخواهید رضایت واقعی را در مشتری ایجاد کنید، می بایست یک قدم جلوتر و بالاتر از تصور مشتری عمل کنید

جلب و کسب رضایتمندی مشتریان

جلب رضایتمندی مشتریان فرآیندی می باشد که لازمه موفقیت در آن خلاقیت و نوآوری است . به طور مثال ارائه خدمات در بانک ها ارائه خدمات به مشتریان در کمترین زمان و صرفه جویی در زمان مشتریان و ارائه یکسری خدمات خاص به مشتریان که در بانک های دیگر این خدمات داده نمیشود باعث میشود که مشتری با رضایت کامل بانک را ترک کند وقتی شما می توانید رضایت مندی ایجاد کنید که بالاتر از تصور ذهنیی که افراد در مورد آن کالا و خدمات دارند پیش بروید و برای خود مزیت رقابتی و منحصر بفرد ایجاد کنید

نقش کارمند در کسب وکار

اختیار کارمندان در کسب وکار 

زمانی که در شغلی  کار و برنامه ایی را بر عهده ی یک کارمند قرار میدهید باید حتما اختیارات لاز م را به کارمند در زمینه ی کارش بدهید تا بهتر بتواند در انجام  مسولیت خد در قبال کارش کوشا و متعهد باشد.  زیرا مسئولیت بدون اختیار کارائی را کاهش داده و کارمند رضایت لازم را از انجام عملکرد خود نخواهد داشت.

آیا مدیران نقش مربی را در سازمان ها ایفا می کنند ؟

در بازاریابی خدماتی بهترین روش برای افزایش رضایتمندی کارکنان ایفای نقش مربی مدیران می باشد و با حمایت از کارکنان و ایجاد انگیزه در کارکنان آنان در جهت اهداف شرکت راهنمایی نماید

آیا کارمندان امنیت مالی دارند ؟

مدیران سازمان ها باید براساس عملکرد کارمندان پاداش و پورسانت متناسب با میزان عملکردشان پرداخت شود که کارکنان از توان مالی خوبی برخوردار باشند

آمار استفاده از سایتها

در هنگام جستجو در سایتها کاربران طبق آمار بدست آمده در حدود 70 درصد از آنها  درهنگام پیگیری از سه سایت اول که بالا است را باز میکنند و و مابقی از سایتهای دیگر که در رتبه پایین هستند دیدن میکنند .یعنی از بیست به بعد . ۸۵ درصد از آنها اگر جوابی برای جستجوی خود در بیست نتیجه اول نتایج جستجو نیابند, موتور جستجوگر مورد استفاده خود را عوض می کنند. ۳۳ درصد کاربران وب باورند دارند که سایت لیست شده در ابتدای نتایج جستجو، در موضوع جستجو شده سرآمدتر از رقبای خود است و در آن موضوع پیشرو می باشد. آمارهای ارائه شده از بازخورد رفتار کاربران وب پیام بسیار واضحی دارد: وب سایتهای که در رتبه های بالا موتور جسجتو قرار نمی گیرند، بخش اعظمی از مخاطبین و کاربران خود را از دست می دهند . سایت ها می توانند در روز هزاران بازدید کننده داشته باشند اما تعداد مخاطبان آن است که موفقیت یا عدم موفقیت سایت را رقم می زند زیرا مخاطبان هستند که از سایت خرید خود را انجام می دهند امروزه تجارت الکترونیک خود را با مسئله رتبه بندی در موتورهای جستجو هماهنگ کرده است زیرا رتبه های بالاتر مستقیماً به فروش بیشتر، و معرفی بهتر تعبیر می شوند.

سئو چیست؟

سئو یا بهینه سازی سایت (SEO Engine Optimizations) به معنای به کارگیری ترفندها ، روش های و استاندارد سازی های است که در اغلب موارد تاثیر فوق العاده ای در بالا بردن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو را دارند. پیاده سازی یک برنامه موفق بازاریابی با موتورهای جستجوگر (SEO Plan)، بدون یک ساختار و زیربنای مستحکم در خود سایت اصولاً با شکست همراه می باشد.

نکاتی از ارتباط در بازاریابی

شما میتوانید در طراحی سایت خود دقت کنید و آن را به زیبایی بسازید و سعی کنید امکانات لازم برای اطلاع رسانی به مشتریان را در سایت فراهم کنید تا مشتری احساس راحتی و امنیت را داشته باشد. و سعی کنید هر روز در قالب مقالات به مخاطبان خود اطلاعات کاری تان را بدهید و سعی کنید با کلمات مناسب با کسب و کار خود وبازاریابی موتورهای جستجو به بازاریابی آنلاین پرداخته و در رتبه های بالای گوگل قرار بگیرید. سعی کنید وب سایتی طراحی کنید که با رقبای شما متفاوت باشد و قابلیت های بیشتری در آن وجود داشته باشد.

 طیف مخاطبان خود را محدود و با دقت انتخاب کنید

توجه داشته باشید که کوچک کردن طیف مخاطبین بسیار سودآورتر از گسترده بودن آن است کافی است طیف کوچکی را موردانتخاب و بازار هدف خود قرار دهید نتایج حاصله بهتر و موفق تر از جامعه هدف گسترده است .

 محصولی جدید ،خاص و متفاوت ارائه دهید

نوعی از خدمات را ارائه دهید که با دیگر رقبا متفاوت باشد و این کار را ارائه نداده باشند در این راستا می توانید از تجربیات ومشاوره کسب و کار استفاده نموده و  اقدام به تولیدات و محصولاتی تولید نمایید که جدید باشد

بازاریابی و ایده پردازی

کسب وکار و ایده های جدید 

اگر ما در زمینه ی خلاقیت در کارمان پیشرفت کنیم یه برتری نسبت به بقیه ی شرکتها و رقیبانمان را داریم باید سعی کنیم ایده ایی جدید و نو را در کارمان ارائه دهیم که دیگران تا به الان انجام نداده باشند.این را بدانید که انجام کارهای خلاقانه شما را به شدت بر سر زبان ها خواهد انداخت و همه بدنبال دریافت خدمات از شما خواهند بود. نکته بسیار مهم این است که امروز اگر کاری متفاوت ارائه ندهید وضعیت شما تغییر نخواهد کرد و به هیچ وجه نمی توانید در کارتان رشد کنید.

ارتباطات و اطلاع رسانی به مشتریان

کافی است وب سایت بسیار خوبی طراحی کنید که هر روز بتوانید در قالب مقالات به مخاطبان خود اطلاعات کاری تان را بدهید و سعی کنید با کلمات مناسب با کسب و کار خود وبازاریابی موتورهای جستجو به بازاریابی آنلاین پرداخته و در رتبه های بالای گوگل قرار بگیرید. سعی کنید وب سایتی طراحی کنید که با رقبای شما متفاوت باشد و قابلیت های بیشتری در آن وجود داشته باشد.


خلاقیت در کارتان داشته باشید

سعی کنید خدماتی ارائه دهید که دیگران شبیه آن را ارائه نداده اند. فراموش نکنید که انجام کارهای خلاقانه شما را به شدت بر سر زبان ها خواهد انداخت و همه بدنبال دریافت خدمات از شما خواهند بود. نکته بسیار مهم این است که امروز اگر کاری متفاوت ارائه ندهید وضعیت شما تغییر نخواهد کرد و به هیچ وجه نمی توانید در کارتان رشد کنید.