بازاریابی و فروش

درباره فروش و بازاریابی

بازاریابی و فروش

درباره فروش و بازاریابی

بازاریابی و ایده پردازی

کسب وکار و ایده های جدید 

اگر ما در زمینه ی خلاقیت در کارمان پیشرفت کنیم یه برتری نسبت به بقیه ی شرکتها و رقیبانمان را داریم باید سعی کنیم ایده ایی جدید و نو را در کارمان ارائه دهیم که دیگران تا به الان انجام نداده باشند.این را بدانید که انجام کارهای خلاقانه شما را به شدت بر سر زبان ها خواهد انداخت و همه بدنبال دریافت خدمات از شما خواهند بود. نکته بسیار مهم این است که امروز اگر کاری متفاوت ارائه ندهید وضعیت شما تغییر نخواهد کرد و به هیچ وجه نمی توانید در کارتان رشد کنید.

ارتباطات و اطلاع رسانی به مشتریان

کافی است وب سایت بسیار خوبی طراحی کنید که هر روز بتوانید در قالب مقالات به مخاطبان خود اطلاعات کاری تان را بدهید و سعی کنید با کلمات مناسب با کسب و کار خود وبازاریابی موتورهای جستجو به بازاریابی آنلاین پرداخته و در رتبه های بالای گوگل قرار بگیرید. سعی کنید وب سایتی طراحی کنید که با رقبای شما متفاوت باشد و قابلیت های بیشتری در آن وجود داشته باشد.


خلاقیت در کارتان داشته باشید

سعی کنید خدماتی ارائه دهید که دیگران شبیه آن را ارائه نداده اند. فراموش نکنید که انجام کارهای خلاقانه شما را به شدت بر سر زبان ها خواهد انداخت و همه بدنبال دریافت خدمات از شما خواهند بود. نکته بسیار مهم این است که امروز اگر کاری متفاوت ارائه ندهید وضعیت شما تغییر نخواهد کرد و به هیچ وجه نمی توانید در کارتان رشد کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.