بازاریابی و فروش

درباره فروش و بازاریابی

بازاریابی و فروش

درباره فروش و بازاریابی

بازاریابی اجتماعی و هدف آن

ویژگی مهم بازاریابی اجتماعی


هدف از وجود بازاریابی اجتماعی در شبکه های اجتماعی این است که رابطه ی بین انسانیت ومحیط زیست را نگه دارد این مهم ترین کار بازاریابی اجتماعی است که بازاریابیهای دیگر در کنار کسب وکار این رسالت اجتماعی واخلاقی را حفظ کنند.مشاوره کسب و کار کمک شایانی در شناسایی مسئولیت های اجتماعی می نماید . بازاریابان گاها موظف هستند که معیارهای گاه مخالف منافع شرکت مانندسودآوری و ... خواست مصرف کنندگان را تامین کنند. براساس نظریه پرفسور نانسی: بازاریابی اجتماعی فرایند و روندی است که از اصول و تکنیک های بازاریابی در جهت تاثیر قرار دادن رفتار گروه های مورد هدف به طوری که هم به نفع جامعه و هم به سود شرکت باشد. بازاریابی اجتماعی تاثیربر رفتار مصرف کنندگان و در نهایت تغییر رفتار مصرف کنندگان به صورتی که منفعت خود و جامعه را در برداشته باشد

نتیجه گیری

هدف نهایی بازاریابی اجتماعی ارتقاء سطح آگاهی جامعه و مردم می باشد و نه فقط کسب منافع اقتصادی بازاریابی اجتماعی به صورت عمده در جهت ارتقای بهداشت عمومی تلاش می کند. آینده کمپین های بازاریابی اجتماعی در جهان مختص به موضوعات مرتبط با سلامت و محیط زیست در جهان خواهد بود. در زیر سعی شده است با تصویر برخی از کمپین های بازاریابی اجتماعی که در جهان اجرا شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.