بازاریابی و فروش

درباره فروش و بازاریابی

بازاریابی و فروش

درباره فروش و بازاریابی

راز موفقیت در کسب وکار

 کسب موفقیت در رضایت مشتری 

یک گزینه ی مهم که باید در بازاریابی فاکتو رگرفته شود و نیاز به کوشش در این راستامیباشد شناخت کسب و کار و اهمیت آن می باشد در این زمینه باید بدانید که موفقیت امری مهم و اساسی در بازار کار است. تعریف کسب و کار بر اساس قابلیت های موجود آن به جای تعریف آن بر اساس نیازهای موجود بازار، باعث نگرش تولید محور در کسب و کار می شود در حالیکه کسب و کار می بایست بر اساس نیاز و تقاضای مشتری تعریف شود. بر طبق نظریه لویت، کسب و کارها اگر چه استراتژی های خود را بر قابلیت محصولات شان متمرکز می کنند، اما این قابلیت ها پیوسته در جهت تغییر نیازهای مشتری بررسی و افزوده می شوند. بکارگیری دانش فنی برای کسب اطلاعات از طریق بازاریابی موتورهای جستجو  و بازاریابی محتوا  وایجاد رضایت مشتری، با تولید محصولات جدید می تواند فرصتی بزرگ برای هر کسب و کار محسوب شود. چنانچه بدون بررسی دقیق خواسته های مشتری، محصولی را تولید کنیم، ممکن است آن محصول نامناسب و روش های فروش ما بی استفاده بماند

عوامل موثر بر شکست کسب و کار

  1. اعتقاد به اینکه رشد اقتصادی در سایه رشد جمعیت میسر است به این دلیل که رشد جمعیت باعث افزایش تقاضا می شود و کسب و کارها فقط وظیفه دارند، میزان عرضه کالا را با تقاضا تطبیق دهند.
  2. اعتقاد به اینکه جایگزین دیگری برای محصول فعلی وجود ندارد. چنین اعتقادی به جای نگرانی در مورد ورود محصولات جدید و جایگزین در بازار، تمرکز خود را بر بهبود محصولات هدایت می کند.
  3. اعتقاد به اینکه تمام تلاش ها فقط می بایست بر روی تولید محصول تمرکز داشته باشد و در این زمان است که بازاریابی و فروش نادیده گرفته می شود.
  4. اعتقاد به اینکه محصولات ممتاز و با کیفیت خودشان باعث فروش خودشان می شوند
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.