بازاریابی و فروش

درباره فروش و بازاریابی

بازاریابی و فروش

درباره فروش و بازاریابی

کسب رتبه در کار

نکته ی قابل توجهی در این مطلب بیان شده که راز موفقیت در کسب و کار را بیان میکند.باید بدانید که خیلی از شرایط بیرون از کار شما باعث موفقیت و رونق کاری شما میشود. یکی از این موارد مهم و نتایج فقط توسط مشتری ایجاد می شود که به واسطه خرید محصولات و خدمات ما سود را برای کسب و کارمان تضمین می کنندو یا موقعیت سازمان و یا شرکتمان به موفقیت دست نمی یابد و تنها به ارضا و تامین نیازهای مشتریان نتیجه مطلوب گرفته می شود آشنایی با خواسته و نیاز مشتریان از طریق روابط عمومی و بازاریابی محتوا و ... حاصل می شود کسب و کار ما به واسطه نام برند همواره باید تلاش شود که زاویه دید مشتری و کسب و کارمان با هم منطبق باشند


مهمترین ارکان کارآفرینی

جامعه هدف و مشتریان پایه و اساس هر کسب و کاری می باشد و تضمین کننده بقای آن مشتری یکی از مهمترین ارکان در کارآفرینی می باشد در حقیقت بازاریابی و فروش خیلی حیاتی تر و اساسی تر از آن می باشد که تنها در چارچوب دپارتمان قوی فروش خلاصه و کار بازاریابی سنتی و بازاریابی آنلاین به ان سپرده شود.

بازاریابی و مدیریت

  بازارجدید و محصول جدید 

نکته ایی دیگر که مدیران شرکت به آن بسیار زیاد توجه میکنند در زمینه ی  محصولات و بازار است آنها به این شیوه تاکیید دارند که باید بازار خود را گسترش داده و گرم کنند تا سازمان ها برای پیشرفت از بازارهای دیگر استفاده نکنند. در این حالت مدیران کسب و کار استراتژی توسعه بازار را پیش می گیرند که سازمان ها برای محصولات موجود خود نیاز به ایجاد بازارهای جدید برای تولیدات خود دارند توسعه بازار به واسطه شناخت گروه های مصرف کننده بالقوه در بازار فعلی به صورتبازاریابی آنلاین و یا پیدا کردن شبکه های جدید توزیع در مکان های مختلف جغرافیایی جدید است استراتژی توسعه بازار، از استراتژی توسعه محصولات دامنه اطمینانی بیشتری داشته و ریسک پایینی دارد

به طور کلی ابزار بازاریابی به چند دسته تقسیم می شوند

کالاهای پایه : این نوع از کالاها در مواقع ضروری مورد استفاده قرار می گیرد و مشتریان نیاز دارند در بعضی موارد در کنار آن ها باشند
کالاهای واقعی : بنگاه های اقتصادی باید مولفه ای مشخص مانند رنگ، بسته بندی و برند سازی خود را ارائه کنند
کالاهای حمایتی : این محصولات طیف وسیع و گسترده تری را شامل می شوند مانند کمپین های حفاظت از محیط زیست و نهادهای حمایت مردمی کالاهایی با خاصیت تبدیل نیز وجود دارند که از طرف شرکت ارائه می شود که برای این نوع از محصولات جایزه هایی در نظر گرفته می شود با هدف کسب وفاداری و خرید مجدد مشتریان مدیران کسب و کار به طور کلی به سه سطح از کالاها کالای پایه ، کالای واقعی و کالاهای مورد نیاز تمرکز دارند که کافی ثبت برای جذب مشتریان و کسب وفاداری آنها احتیاج به مولفه های دیگری هست که مشاوره کسب و کار کمک شایانی می توانند در این زمینه به مدیران بکنند

راز موفقیت در کسب وکار

 کسب موفقیت در رضایت مشتری 

یک گزینه ی مهم که باید در بازاریابی فاکتو رگرفته شود و نیاز به کوشش در این راستامیباشد شناخت کسب و کار و اهمیت آن می باشد در این زمینه باید بدانید که موفقیت امری مهم و اساسی در بازار کار است. تعریف کسب و کار بر اساس قابلیت های موجود آن به جای تعریف آن بر اساس نیازهای موجود بازار، باعث نگرش تولید محور در کسب و کار می شود در حالیکه کسب و کار می بایست بر اساس نیاز و تقاضای مشتری تعریف شود. بر طبق نظریه لویت، کسب و کارها اگر چه استراتژی های خود را بر قابلیت محصولات شان متمرکز می کنند، اما این قابلیت ها پیوسته در جهت تغییر نیازهای مشتری بررسی و افزوده می شوند. بکارگیری دانش فنی برای کسب اطلاعات از طریق بازاریابی موتورهای جستجو  و بازاریابی محتوا  وایجاد رضایت مشتری، با تولید محصولات جدید می تواند فرصتی بزرگ برای هر کسب و کار محسوب شود. چنانچه بدون بررسی دقیق خواسته های مشتری، محصولی را تولید کنیم، ممکن است آن محصول نامناسب و روش های فروش ما بی استفاده بماند

عوامل موثر بر شکست کسب و کار

  1. اعتقاد به اینکه رشد اقتصادی در سایه رشد جمعیت میسر است به این دلیل که رشد جمعیت باعث افزایش تقاضا می شود و کسب و کارها فقط وظیفه دارند، میزان عرضه کالا را با تقاضا تطبیق دهند.
  2. اعتقاد به اینکه جایگزین دیگری برای محصول فعلی وجود ندارد. چنین اعتقادی به جای نگرانی در مورد ورود محصولات جدید و جایگزین در بازار، تمرکز خود را بر بهبود محصولات هدایت می کند.
  3. اعتقاد به اینکه تمام تلاش ها فقط می بایست بر روی تولید محصول تمرکز داشته باشد و در این زمان است که بازاریابی و فروش نادیده گرفته می شود.
  4. اعتقاد به اینکه محصولات ممتاز و با کیفیت خودشان باعث فروش خودشان می شوند