بازاریابی و فروش

درباره فروش و بازاریابی

بازاریابی و فروش

درباره فروش و بازاریابی

ایجاد شخصیت برای زیبایی بازاریابی شبکه ایی

شخصیتها در بازاریابی و هیجان مخاطب 

سخنرانی در مورد برند اصل مهم در بازاریابی نیست و به عنوان تبلیغات و روشی برای جذب نیست و یا راهی برای فروش شما در بازاریابی شبکه ایی نیست .سخنرانی در مورد برن با وجود شخصیتهایی در برند ونویسنده بوجود می آید وزیبا میشود. داستان های خسته کننده خوانندگان را جذب نمی کنند و نمی توانند آنها را حفظ کنند اما داستان های پر شخصیت می توانند خوانندگان را جذب و حفظ کنند.

شخصیت هایی جذاب و دوست داشتنى خلق کنید

روایت برندینگ مستلزم این است که شخصیت هایی ایجاد کنید که مخاطبتان دوست داشته باشد. به این معنی نیست که شما باید شخصیت های ساختگی و تخیلی بسازید تا داستانتان را بگویید. در حالی که شخصیت هایی داشته باشید که بتوانند در نشان دادن پیام های برند به اشکال مختلف موثر باشند. برای مثال، شخصیت های خریدار بسازید و داستان را از دیدگاه آنها بگویید. مهمترین چیز در ایجاد شخصیت ها این است که بتوانید از لحاظ احساسی با مخاطبتان ارتباط برقرار کنید تا جایی که خودش بخواهد داستان را دنبال کند. ساختار استاندارد داستان نویسى شامل ابتدا،میانه و پایان را رعایت کنید در قسمت ابتدایى باید داستان مسئله را پرتوان شروع کنید و شخصیت داستان ساختگى را إیجاد نمایید در میانه داستان به بیان مشکل شخصیت کلیدى پرداخته و به تعارضات و مشکلاتى که پیش رو دارد بیان کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.